Romica Prihor

Fotografiaza/Filmeaza mai profesional cu Iphone-ul tau.

Musemage.

Dupa cum stim aplicatia de camera standard de pe un Iphone (IOS) este destul de limitata in functii si setari. Si de multe ori am intalnit posesori de Iphone care sunt foarte multumiti de device mai putin de camera lui si mai exact de setarile si functiile acesteia. Asa ca astazi vreau sa va prezint o aplicatie extrem de buna din punctul meu de vedere. Ea se numeste Musemage este gratuita si se gaseste in App Store si va ofera o varietate de functii si setari in modul manual mult mai mare in comparatie cu cea standard. Aplicatia in principiu va da posibilitatea sa va jucati cu Balans-ul de Alb, Shutter Speed-ul, HDR dar si la iso, chestii care in mod normal in aplicatia standard de pe ios nu aveti acces.
Aveti fel de fel de filtre utile, pentru uni, posibilutatea de a fotografia in formatul 16:9 pentru poze in format peisaj (landscape) si multe altele.

Deci daca vreti ca sa puneti in valoare, potentialul Iphone-ului in materie de camera va recomand sa incercati aceasta aplicatie. Eu am enumerat doar cateva functi urmand sa le descoperiti voi mai departe si eu zic ca o sa fiti uimiti de ce poate aceasta aplicatie.

Aplicatia o puteti descarca din App Store, iar daca sunteti pe acest articol de pe Iphone o puteti descarca direct de aici.    




       
               


Un mic video demo cu aplicatia.


               




Niciun comentariu: